De laatste 2 dagen Las Vegas

24 oktober 2015 - Bergharen, Nederland

Eigenlijk valt er niet veel te vertellen , we in van Los Angeles gereden. Onderweg gestopt bij Calico een ghost town. We zijn daar een aantal jaren geleden ook geweest en heel vreemd, het onbewoonde dorp is groter geworden. Zijn heel veel winkeltjes en huisjes bijgekomen, zelfs een Starbucks.  Daarna door gereden naar Las Vegas, Circus Circus. Ingechecked en tot de conclusie gekomen, dat de hotel kamers nog goedkoper waren dat gedacht. S'avonds nog even over de Strip gelopen , die toch nog iets langer was dan gedacht. Helemaal afgepeigerd kwam ik terug in het hotel . S'morgens vroeg op om Rai en Dix naar het vliegveld te brengen. De jongens afgezet en zielig naar een  mall gereden om daar een koffie te drinken. Maar ook die waren gesloten op een paar winkels na en gelukkig een koffiezaak. Om 11.00 uur waren alle winkels open, dus nog ff geshopped . Daarna naar het hotel terug gegaan en de gehele middag lekker in het zonnetje gelegen en gezwommen. S'avonds sushi gegeten bij Ra.  Tentje dat rai en dix niets vonden. Wij vonden het prima. Terug gelopen en op de kamer te horen gekregen dat orkaan Patricia problemen zou kunnen geven in Houston. Moesten de televisie en de  bericht geving United in de gaten houden. Vandaag onze laatste dag hier en ook lekker de gehele middag in het zonnetje en gezwommen. Smorgens zijn we eerst gaan ontbijten in de Outlet Mall North. Verder nog even rond gelopen, om 18.00 uur hebben we de auto terug gebracht. Geen enkel probleem met inleveren gehad. Was binnen 5 min. geregeld. Wat langer duurde was de busreis terug naar ons hotel. Wel heel Las Vegas gezien. Vanavond ons tegoed gedaan aan een gezonde Mac, voor mij de eerste deze reis. Rene zijn laatste opgespaarde dollar vergokt.  Nu vroeg naar bed, want om 4.30 staat de bus klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Vakantie ten einde. 2185 mile gereden.

1. Hanneke:
    25 oktober 2015
    Hele goede reis terug! Volgens mij hebben jullie een hele leuke vakantie gehad en weer veel gezien en gereden! Wij hebben hier in Nederland in ieder geval alles goed kunnen volgen!
    Liefs Hanneke
  2. Elsbeth:
    25 oktober 2015
    Helaas zit jullie vakantie er weer op. Jullie hebben weer veel gezien en gereden. Het was leuk jullie reis te kunnen volgen.
    Goede reis terug.