Welkom op mijn reisblog!

13 september 2013

We zijn er, net aangekomen in Johannesburg. Helemaal afgeknoedeld. De reis viel tegen.
Gisteravond van Düsseldorf vertrokken. Wat was het daar stil!!! Ik denk adv wij de enigge vlucht hadden. 6,5 uur gevlogen naar Dubai. Heel lelijk vliegveld, daar hebben we we 4 uur moeten wachten op de vlucht naar Johannesburg. Ik was dood moe, kon niet slapen in het vliegtuig. Hebben in de verte het hoogste gebouw van de wereld gezien. Onvoorstelbaar dat het 2 x empire State building is. Het steekt ook met kop en schouders boven de rest uit. Helaas stond het een stuk van het vliegveld af, zodat we het alleen bij het opstijgen hebben kunnen zien. De vlucht zelf liep voorspoedig. Hoewel ik omviel van de slaap. Heb Rene ook zover gekregen dat hij nu verslaafd is aan een computer spelletje. Om 16.00 uur kwamen we aan in Johannesburg, het was er 29gr. Niet slecht dus. Auto opgehaald en net 3,5 km gereden naar het hotel. Zag er van buiten niet best uit, maar va binnen prima, wilden net gaan zwemmen, maar het zwembad werd schoon gemaakt. Dus dat ging niet door. Dus na een verkwikkende douche zitten we nu buiten en hebben net onze eerste braai achter de rug.. Heerlijk calamirie en garnalen
Nu vroeg naar bed en morgen via Pretoria, naar Waterval Boven

1. Reislogger:
    13 september 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Siegie Anke:
    16 september 2013
    Hopelijk zijn jullie nu goed uitgerust,en kunnen jullieontspannen aan de reis beginnen.veel plezier.
  3. Bart en Retty.🌸:
    17 september 2013
    Ja ja je moet er wel wat voor over hebben hé,maar nu lekker genieten en welk spelletje doet René???Kunnen we levens vragen;)
  4. Nicole:
    17 september 2013
    Hey daar, gelukkig geen klapband tussen de leeuwen....ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en meemaken,
    Groetjes Nicole en Dante