4 dagen geen internet

22 september 2013 - Mkuze, Zuid-Afrika

4 dagen geen internet gehad, dus heel veel te vertellen. We hebben 2 dagen in het Timbavati/Krugerpark doorgebracht. Heel veel gezien en natuurlijk heel veel gefotografeerd. Ik geloof zo'n 2000 foto's . Heel veel onverharde wegen gereden met een Chevolet aveo, oud. Daar is de auto niet op gemaakt. En heel veel kilometers gemaakt met de rangers , 2 avond safari's en 2 ochtend safari's gehad, heerlijk geslapen in een hut, zonder elektriciteit, maar heel romantisch met olielampen terug naar af dus.  S' avonds gezeten aan een kampvuur met z'n allen en dan naar de hut gebracht moeten worden.  Wij niet want onze hut lag naast het kampvuur en de eetzaal. Deze was trouwens ook feeëriek verlicht met olielampen .  Wat hebben we allemaal gezien op de safari. 1 leeuw, die te moe was om op te staan. Buffels, giraffen, allerlei soorten bokken, antilopen, gazelles , zebra's, neushoorns , luipaarden, met jongen en zonder jong, olifanten, met jong en zonder jong. Hyena's , bavianen, andere apen, Bush babies , ontelbare soorten vogels. Ik had niet verwacht dat er zoveel vogels waren. Stom dat weet ik ook wel, maar op de televisie zie en hoor je die nooit. Dus hoorden ze er ook niet te zijn. Een van de hoogte punten van de safarie was wel op de laatste dagtoen we 3 olifanten tegen kwamen, bij goed kijken zagen we ook nog een jong er bij dat nog geen week oud was. Eigenlijk meteen zagen we ook 4 hyena