Vervolg van 4 dagen geen internet

22 september 2013 - Mkuze, Zuid-Afrika

Ten tonele . Deze beesten waren van plan het jong te pakken te nemen. De moeder en de tante beschermden het jong zo . De andere olifant was ineens verdwenen. Waarschijnlijknisndie hulp gaan halen. Wat kunnen die beesten trompetteren zeg. De hyena's wisten alleen niet van wijken en bleven maar aanvallen. We zijn ongeveer een kwartier gebleven toen kwamen er andere rangers kijken. Later bleek dat er hulp kwam van andere olifanten en dat de hyena's zijn afgedropen. Iedereen was behoorlijk van dit tafereel onder de indruk.

Maar genoeg hierover verteld. Eergisteren zijn we naar Malelane gereden en toen hadden we weer telefoon, maar in het hotel geen internet. Wel een erg mooi hotel, met weer allemaal hutten en een prachtig uitzicht. Op der White rivier . Gisteren zijn we naar Swaziland gegaan. Verschrikkelijk veel regen gehad en dus niet veel van het land gezien. Het hotel was prima. Er stond ook een bus van oad reizen. Die hadden ook niet veel aan de rit dus.  Het land zelf is erg arm en vol met troep, overal afval. Koeien, geiten, kippen, ezels alles loopt los op straat. En nu zitten we in een super de luxe hotel in Mkuze, hebben net een boot safari gedaan, veel nijlpaarden gezien. Morgen vroeg weer op en nu eerst even eten, tot morgen

1. Nicole:
    22 september 2013
    Ben heel benieuwd naar de foto's!
  2. Ingrid:
    22 september 2013
    Wat een verhaal, geweldige belevenis volgens mij. Geniet nog maar lekker en ben benieuwd naar de volgende verhalen en natuurlijk de foto's.