Ghost mountain Inn

23 september 2013 - Mkuze, Zuid-Afrika

Sinds gisteren zitten we in de Ghost Mountain Inn, een geweldig hotel, heel decadent allemaal, het bestaat al sinds begin 1900 en dat is in alles te zien. Niet dat het oud is, maar de heerst een bepaald sfeertje. Gisteren hebben we een boot safari gehad en vanmorgen een privé safari in het Lhuwehuwe IMfolozi game park. 40 neushoorns hebben we gezien, buffels , giraffen en zebra's . De omgeving was erg mooi , overweldigend eigenlijk. Heel bergachtig. De rit zou ongeveer 4 uur duren maar het werden er bijna 7 , nu zitten we heerlijk in de tuin, genietend van een colaatje en gaan we zo wat frietjes eten. Deze worden speciaal voor ons gemaakt. Ik ga zo ff kijken hoe we morgen naar Winterton moeten rijden, want volgens de mensen hier is hét een rit van zo'n kleine 7 uur. En voor zover ik kan zien gaat het over ongeveer 300km

1. Cora:
    23 september 2013
    Leuk om jullie zo te volgen. Zo te merken genieten jullie lekker. Veel plezier en goede reis verder.
    Groetjes, Cora
  2. Bart en Retty.🌸:
    23 september 2013
    Jullie maken erg mooie dingen mee.Het zal een vakantie worden om nooit te vergeten!
  3. Home Base:
    24 september 2013
    Hey daar !

Klinkt allemaal als een mooie belevenis en zo'n lekke band is wel een echte classic natuurlijk ! Komt de Wegenwacht daar ook ? Zeker wel snel verwisselen met een paar leeuwen in de buurt.... Safariverhalen brengen wel weer mooie herinneringen aan Chittwa Chittwa (of zoiets), zie het weer voor me !

Wij gisteravond (23-9) weer terug op het honk vanuit het exotische Bayern. Iets ander weer daar, veel regen gehad maar evengoed veel gezien van het Wald, stukkies Oostenrijk, Tjechie en de - helemaal niet blauwe - Donau. Auto doet het trouwens gewoon nog en is helemaal heel ! Weer erg veel plezier van gehad.

Hoor tzt van jullie of Miek het vluchtplan nog wel, maar dat duurt nog wel ff dus geniet er maar lekker en uitgebreid van daar !

Groetjes uit Druten/Horssen
  4. Elsbeth:
    24 september 2013
    Leuk die reisverhalen. Komt me allemaal zo bekend voor, behalve de lekke band natuurlijk. Geniet van de natuur, want er komt nog veel meer moois. Goede reis verder.