Port Townsend

31 augustus 2018 - Port Townsend, Washington, Verenigde Staten

.Vandaag zitten we in the Blue Gull een benb in Port Townsend. Een 150 jaar oud huis. Een van de oudste in dit plaatsje. Heel kitcherig allemaal. Geen televisie. Dus voor vanavond afzien. De rot er naar toe was erg mooi. Via de oude highway 101 er naar toe gereden, veel gezien. Zeearenden en zeeleeuwen. Geen herten onderweg wel in dit stadje lopen ze rustig rond. Vanmiddag hebben we lekker rondgelopen op het strand rondom een vuurtoren. Het was op het terrein van een oude legerbasis. Echt oud was er in 1952 mee gestopt. De barakken zouden zo uit een film scène kunnen komen. Wederom zeeleeuwen gezien. Voor die tijd heerlijk gegeten bij Docs maritime. Allerlei soorten vis, schelpdieren en garnalen in een wijn saus en daarbij rijst. Erg lekker.  Ook hebben we voor morgen Whale watching gereserveerd . Morgen ochtend om 8.30 vertrekken en zijn de gehele dag onder de pannen. Ze beweren dat we Orca’s zullen zien. Ik ben benieuwd. Volgens hun waren ze hier in de buurt. We hebben net de regels van de benb gehoord. En zullen morgen niet bij gezamenlijk ontbijt om 9.00 uur zijn. 😭wat een gemis. Krijgen nu een ontbijt in een brood zakje mee.  Weer eens iets nieuws. Dit word de laatste keer in een benb volgens Rene.

1. An natter:
    1 september 2018
    Leuk steeds iets nieuws te horenfijn dat jullie zogenieten hier gaat alles goed en kijken alweer uit naar een volgend berichtje veel groetjes van pa en ma
  2. Marjan:
    2 september 2018
    WAT géén ontbijt vanaf 07.00 uur ???
    Wat een rariteit zeg -
    Ik zit vandaag heerlijk te genieten van je verhalen - heerlijk 👍
    Gauw de volgende lezen
    Veel plezier nog