Slecht weer

19 oktober 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Gisteravond had ik al geschreven, dat wr slecht weer hadden.  En sat was heel goed uitgedrukt. Na dat het de hele nacht geonweerd, grhageld  en geregend had. Werd ik smorgens om 4.00 uur wakker, want ik had het koud. Had het raam open laten staan en  had het angstige vermoeden dat het gevroren had. De ramen van de auto's waren bevroren.  De weersvoorspellingen voor vandaag en morgen werden er niet beter op. Zo rond het vriespunt met regen en storm.  Meteen dus voor iedereen bedloten dat we niet in Bryce zouden blijven. Na een goed ontbijt mey veel fruit voor mij.  Raimo en Dixie rn 2 gebakken eieren voor Rene zijn we toch nog even Bryce natl park binnen gegaan. Bij het eerste uitzicht punt was het ontzettend druk, logisch ook want dat was de enige plek waar nog enig uitzicht was. Dat verandere ook ziender ogen en binnen een kwartier  was de gehele canyon onder een dikke laag mist bedolven. Het had ook wel wat , maar om nu te zeggen mooi uitzicht! En gelukkig begon het ook nog te regenen . Voor ons genoeg redenen om snel de auto in te gaan en naar zonnigere oorden te gaan. Voor ons Los Angeles , een kleine reis van 7 uur en 1 uur file. We zitten in de Camelot Inn, recht tegen over de ingang van Disney world, waar we morgen naar toe gaan op verzoek van Dixie. Gelukkig regent het hier ook. Maar dat mag de pret niet drukken, de temperatuur is wel aangenaam. Nu zitten we te luisteren naar het vuurwerk, want zien kunnen we het niet. Morgen wel.

1. Hanneke:
    20 oktober 2015
    Bah, vies die regen toch. Maar jullie vermaken je prima dat lees ik wel! Veel plezier straks in Disney World!!!! Xx Hanneke