Regen in Bryce

18 oktober 2015 - BRYCE, Verenigde Staten

Zijn net aangekomen. in Bryce Canyon, en het hoost daar. Het kan nog erger want in grote gedeeltes van de V.S  sneeuwt het.  De onweers klappen horen we nu ook. Gaat leuk   worden.  Vanmorgen besloten om te proberen om i ze boeking over te zetten naar vandaag en morgen. Na een telefoon gesprek van zo'n 20 minuten gelukt. Via Ruby's Inn was het niet mogelijk, omdat we via booking.com geboekt hadden. Dus naar Nederland gebeld en ja hoor uiteindelijk gelukt, want zij moesten ook weer Ruby's Inn bellen voor een akkoord.  Wij onderweg naar Bryce, via Dixie Natl Forrest. Speciaal voor Dixie.  De regen kwam met bakken naar beneden en van de mooie uitzichten niets gezien.  Op een gegeven moment trok het op en we zagen schitterende  bomen in de herfst kleuren. Hier is dus ook de Indian Summer en niet alleen in het oosten.  Onderweg in Boulder hebben de heren een Hamburger gegeten en wat gedronken. Voor een aantal van ons op een bekende plek. De moter rijders uitspanning. Was wel wat veranderd en opgeknapt. Toen doorgereden naar Escalante Stairways . En gelukkig op dat moment geen regen en hadden we grote uitzichten en een lekker zonnetje.  Wat ben je het snel zat die regen.  Tot aan Tropic hebben we kunnen genieten van mooie vergezichten en af en toe een zonnetje. Onderweg heel veel wilde kalkoenen tegen gekomen. Die treffen het nog , binnenkort is het Thanksgiving  of ze het dan overleven, wie zal het zeggen.  Bij Ruby's inn niets veranderd , alleen een nieuw hotel er bij gekomen. En de rodeo was er ook nog en ook helemaal opgeknapt.  En ja de grote schuur waar we het geweldige optreden  5 jaar geleden  hebben gehad.  Info voor Siegie en Anke het cassette bandje wat we toen voor jullie hebben meegenomen.  Het enige grote verschil is dat het ontzettend regent en dat je momenteel de Canyon niet in mag. Hopelijk morgen wel. Voor vanavond is kijken wat we kunnen doen en tevens beslissen wat we na Bryce gaan doen. Hebben vanmorgen ook gehoord dat Zion Natl park gesloten is ivm het opknappen van de weg. En tussen 12.00 uur en 13.00 uur opengaat en na 16.00 uur. Verder wordt er tot en met woensdag veel regen verwacht.

1. Hanneke:
    19 oktober 2015
    Lijkt Nederland wel met die regen. Is toch behoorlijke spelbreker vaak. Geniet weer van een nieuwe dag!!liefs Hanneke