We zijn er

24 juli 2014 - Witbank, Zuid-Afrika

Hè hè we zijn er. Was weer een lange dag, maar nu zitten we met z'n allen aan de cola, wijn en bier.  De reis was weer vermoeiend, in totaal 27 uur geduurd omdat we een tijdje moesten wachten op het uitleveren van de auto. Dit gaat niet zo snel hier. De weg naar het aviator  hotel wist ik nog te vinden en gelukkig maar want de net aangeschafte Tom Tom voldeed nog niet aan alle wensen. Dit komt nog wel. Nu lekker eten, slapen en morgen naar Witbank

1. Jos en Marianne:
    24 juli 2014
    Geniet ervan en rust eerst lekker uit van de lange reis. We hebben jullie de hele route gevolgd. Erg leuk maar niet wanneer het vliegtuig zo nu en dan van de radar verdwijnd. Gelukkig waren we er snel achter dat dit in sommige gebieden kan. Morgen een mooie dag in Witbank.

Lekker eten, rusten en voor straks welterusten.

Groetjes Jos en Marianne.
  2. An natter:
    24 juli 2014
    Fu. Gein iets van jullie te horen heel veel plezier groetjes van ons gein moet Fijn zijn hè hè
  3. Nel van veenn:
    24 juli 2014
    We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen en verder goede reis
  4. Hanneke:
    24 juli 2014
    Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn.
    Nu eerst goed uitrusten en morgen GENIETEN!
    Liefs Jos,Hanneke xxx
  5. Siegie Anke:
    24 juli 2014
    Gelukkig! jullie zijn er ik zag op fb dat ray al aan het bier zat. nou lieve mensen het genieten kan beginnen. wij zijn benieuwd naar alle belevenissen.
  6. Home Base:
    25 juli 2014
    Wel vreemd een weg met allemaal buttholes... Rest klinkt allemaal goed. Hondjes net terug van safari en nu voor pampus uitbuiken van een berg snijdsel van de Jumbo. Zo zelf oma's gevulde courgettes naar binnen werken. Oudjes gezellig bakkeleien in keuken...hihi.
    Verder iedereen onder de indruk van de repatriëring uit Oekraïne. Zeer waardig en respectvol ! Morgen weer een vlucht.
    Daar vooral doorgaan met genieten ! Groetjes van ons.