bijna weg

23 juli 2014 - Horssen, Nederland

Alles is ingepakt en we staan klaar om weg te gaan. Over een aantal uren vertrekken we. Ik ga weg met vreemde gevoelens en ben momenteel erg blij dat we niet naar Schiphol gaan maar naar Dusseldorf. ik hoop dat we een leuke vakantie hebben en dat we heel veel zien en beleven. Maar dat zeker wel lukken.  Ik ga in elk geval proberen jullie op de hoogte te houden van al onze belevenissen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ingrid:
    23 juli 2014
    Ik wens jullie een hele fijne en mooie reis.
    Ook al is zal dit vandaag gaan met gemengde gevoelens.

Tot over 4 weken.
    Groetjes en liefs Ingrid, Renate en Remco
  2. Retty van den hatert:
    23 juli 2014
    Een hele fijne vakantie en een goede reis.we kijken weer uit naar jullie belevenissen.liefs voor jullie van ons xx
  3. An natter:
    23 juli 2014
    Wij wensen jullie een helle fijne vakantie en gezond weer terug pa en ma
  4. Marjan:
    23 juli 2014
    Een hele mooie reis gewenst, vooral genieten genieten en genieten !!!
    Kijk al uit naar je foto's

Liefs
    Marjan
  5. Siegie Anke:
    Hoi Luitjes,
    maak er een fijne vakantie van, we horen graag van jullie,

gr Siegie en Anke
  6. Hanneke:
    Lieve allemaal!
    Een hele fijne, leuke, ontspannen en zonnige vakantie voor jullie en een hele goede reis! Dubbel gevoel denk ik om vandaag te vliegen op de dag van nationale rouw.
    Zal blij zijn als ik lees dat jullie veilig aangekomen zijn!
    Veel liefs en dikke kus, Jos en Hanneke xxxx
  7. Remie:
    23 juli 2014
    Ondanks en met respect voor alle brandhaarden en ellende in de wereld toch een fijne vakantie samen
  8. Jos en Marianne:
    23 juli 2014
    Allemaal een hele fijne vakantie!!!!!!

En boys niet alleen maar Betty roepen, ze lost al het hele jaar al de problemen op nu is het aan jullie om haar te verwennen. Lekker ontbijtje op bed, lekker drankje op zijn tijd en verder laat ik het aan jullie fantasie over. Heel veel plezier allemaal. XXX
  9. Nicole:
    23 juli 2014
    Fijne vakantie, veel plezier en lekker lezen onderweg...ik heb er al 3 uit....groetjes van ons allemaal uit sardinie aan alle olifanten in afrika
  10. Cora:
    24 juli 2014
    Hoop dat jullie een hele fijne en mooie vakantie beleven. Geniet en veel plezier samen.Groetjes, xxx, ook vaan Maks.
  11. Elsbeth:
    27 juli 2014
    Een beetje laat maar toch nog een heel fijne vakantie gewenst in het prachtige Zuid-Afrika. Ben jaloers hoor, zou daar nu ook graag zijn. Geniet van al het moois om jullie heen.