Klein Bosveld

25 juli 2014 - Witbank, Zuid-Afrika

We zijn in / op Klein Bosveld een guesthouse in Witbank de Afrikaanse naam is niet te schrijven en uit te spreken. We zitten hier heerlijk op een terras buiten. De Afrikaners vinden het koud,  wij zitten in een korte broek. De rit er naar toe was niet zo formidabel. Maar iets anders had ik ook nog niet verwacht. Veel branden weer om de bermen schoon te maken, dit zagen we trouwens al vanuit het vliegveld , er lag hier zo'n hele waas over het land. We wisten alleen niet dat we daar nu gewoon naar toe reden.  Net toen we Witbank in reden was er een ontzettend grote winkel mall. De gehele middag  hebben we daar rond gelopen en natuurlijk kleding gekocht. Tenminste Raimo, Mikael en Vincent. Ze zijn nu helemaal in safari outlook. Alles Ivan het merk SALE.  Om  16.00 uur lekker gegeten,  vis in allerlei soorten en maten.  We hebben allemaal niet gegeten maar gevr..... Het guesthouse waar we nu zitten is heel mooi, wij  hebben een hele chique familie kamer en  Mikael en Mathilde  een 3 persoons kamer. Voor bijna niets. Helaas ligt de weg aan  weg met veel putholes. Dus s'avonds hier auto rijden zit er niet in, want het is hier hartstikke donker en ook de wegen zijn niet verlicht. Mikael  beschreef het heel goed. Bij ons zouden ze er een deksel op leggen.  Helaas horen we heel veel auto's  en is het gehorig. Morgen moeten we vroeg ontbijten van 8 tot 9 uur is het. We hebben nog niemand van de jongeren hierover ingelicht. Ze zitten nu aan een pilsje als ze die op hebben lichten we ze in hahahaha

1. Jos en Marianne:
    Hallo,

Zo laat mogelijk inlichten. Ze krijgen de schrik van hun leven. Midden in de nacht op staan. Hi,hi,hi. Jullie zitten in een mooi guesthouse. Hebben we bekeken op internet. Betty je hebt een pracht boekwerk gemaakt. Zo kunnen we met jullie mee reizen. Erg leuk. Mooie dag morgen. Groetjes uit Druten.
  2. Maria en Tom.:
    25 juli 2014
    Wat fijn om te lezen dat het jullie allemaal goed gaat. Leuk om jullie zo te volgen. Wij wensen jullie ontzettend veel plezier en zijn benieuwd naar de rest van jullie reisverhalen. Lieve groetjes van ons.
  3. Nel van veenn:
    25 juli 2014
    Fijn dat jullie het leuk hebben en ga maar lekker vroeg slapenden morgen weer vroeg uit de veren een heerlijk ontbijt en een fijne dag ,groetjes Ma.
  4. An natter:
    25 juli 2014
    De hondjes zijn lekker wezen zwemmen en maak er weer een leuke dag van ook al is het morgen erg vroeg Gr. Pa en ma
  5. Bart en Retty.🌸:
    26 juli 2014
    HOI
    Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Maak er een fijne tijd van. En ja de weg gaat niet altijd over rozen ;)
    Bobbeldebobbel.........hiephoi. gr. Retty ( ook van Bart)