Niets

12 september 2018 - Lincoln City, Oregon, Verenigde Staten

Vandaag hebben we de hele dag op een bankje of op een stenen muur gezeten en alleen maat zitten kijken naar grijze walvissen. Vanmorgen vroeg zijn we eerst van kamer gewisseld van de 4e verdieping naar de 2e verdieping verhuisd, hoe het in elkaar zit weet ik niet, want de 2e verdieping is begane grond en de 4e dus eigenlijk 2 hoog. Maar de verhuizing was nodig omdat we geen WiFi ontvangst daarboven hadden. Logisch dat je dus verhuisd. Dit hotel was het eerste hotel met een ontbijt en dat nog goed was ook. Prima kamer en goed ontbijt wat wil je nog meer. Ook nog de was vanmorgen gedaan. Dus bij alle bonte was is weer schoon. Ik schrijf bijna, want vond toen ik klaar was weer wat. Na de was welke gelukkig maar ff hier duurt. Naar Depoe bah gereden. Dat plaatsje is hier 20minuten vandaan. De auto geparkeerd en verder alleen maar zitten turen naar de zee. Weer heel wat walvissen gezien. Niet zo veel als de vorige keer maar toch genoeg. Overal in het plaatsje kun je boeken voor walvis spotten op een bootje. Maar vanaf de kant zie je ze ook goed. Misschien de volgende keer. (lees morgen). Tussendoor nog een kop cappuccino gedronken, een kop was zwak uitgedrukt. Was een soepkom oid.  En als lunch een hotdog en calamari  fritti. En verder lekker in het zonnetje zitten en kijken. Het weer was heerlijk.we hoorden van verschillende mensen dat het 50 km verder op regende. Wij hadden ook wel regen gehad, maar dat was vannacht. Vanaf 9.00 uur was het een stralende zon. Niet warm,maar nog wel korte broeken weer. Tegen 16.00 uur zijn we weer richting hotel gegaan. Eerst nog langs een outlet center langs van alle bekende merken. Onvoorstelbaar maar er was haast niemand. Als er in totaal 100 man was, was het veel. Waren we dus snel uitgekeken. Was ook niet veel mooi spul. Vanavond gegeten in de Blackfisch Café gegeten , heilbot . Was erg lekker maar hadden het er wel over dat het eten bij de Makro ons wel erg verwend heeft. Want we zijn pietlutten geworden.    Na het eten toch nog even een ijsje weten te scoren. Lukte nog net want ze gingen sluiten. Het was ook al 20.00 uur. Dat valt mij wel hier op alles sluit om 21.00 uurdan is hier niets meer te doen voor ons feestbeesten. We liggen dan ook vroeg te bed 😁😁😁.