Beesten, beesten en nog eens beesten

10 augustus 2014 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Na een nacht in een prima bed, vanmorgen om 8 uur al aan de ontbijt tafel. Onze badkamer met buiten douche, die als een waterval uit de rotsen komt maar met warm water, is heerlijk. Je staat voor je plezier onder de douche. We waren erg vroeg, want we hadden pas om 9.00 uur afgesproken te gaan eten, maar we waren benieuwd of de band al geplakt was en ja hoor die stond al klaar. Prima geregeld dus.  Na het ontbijt zijn we naar het park gegaan,  om leeuwen op te speuren. Volgens de kaarten waren er veel sightnings , allen hadden we begrepen dat het de zelfde leeuwen waren die rond liepen. Helaas wij zijn ze niet tegen gekomen. Wel hebben we heel veel olifanten, elanden, zebra's en diverse vogelsoorten gezien. Te veel om op te noemen. Ook enkele jakhalzen maar helaas geen leeuwen. Om enkelen minuten voor sluitingstijd hebben we moe maar voldaan het park verlaten. Het weer vandaag was trouwens niet om over naar huis te schrijven, dat doe ik dus ook maar niet. Raimo zei het heel toepasselijk, in Nederland loop je met deze temperatuur in korte broek, doe je dit hier, dn barst je van de kou en dat deden we dan ook. 18 Gr. En zwaar bewolkt.

vanavond weer gegeten waar we gisteren ook geweest zijn. Alleen nu met zijn 6en.

morgen gaan we weer naar de kust. Dat wordt genieten met dit weer.

1. Jos en Marianne:
    10 augustus 2014
    Hallo allemaal, Zwaar bewolkt bij jullie hier liepen ze helemaal leeg vandaag. Flinke harde buien over de dag verdeeld. Geen weer dus. Gelukkig hebben jullie ondanks de bewolking veel gezien wij hier alleen een natuurfilm op TV. De voetbalcompetitie is ook weer begonnen hoewel het hier en daar op waterpolo leek. NEC heeft gelukkig zijn eerste wedstrijd op weg naar het kampioenschap winnend afgesloten met 3-1. Fijne dag morgen. Groetjes Jos en Marianne.
  2. Bart en Retty.🌸:
    11 augustus 2014
    Heey, alles weer bijgelezen van jullie! Wat een leuke verhalen en wat zien en beleven jullie veel, kei leuk!Wij ook weer terug op honk. Fijne, zeer rustige week gehad in Frankrijk. Heerlijk.Groet van ons