Weer thuis

14 oktober 2013 - Bergharen, Nederland

We zijn weer thuis, na een heerlijke vakantie in zuid Afrika, we hebben heel veel gezien en gedaan. Ik hoop dat jullie een indruk hebben gehad van wat wij allemaal hebben meegemaakt.  De laatste dagen heb ik helaas niets kunnen schrijven, aangezien de computer beheerder van ons hotel de instellingen van mijn iPad zo veranderd  dat ik niets meer op internet kon doen.

1. Siegie en Anke:
    Welkom thuis.
    Kom rustig bij en neem de tijd om al jullie geweldige indrukken te verwerken. Je zult nog wel een paar weken vrij moeten nemen om je foto's uit te zoeken.
    Nou geniet lekker ! Wij vonden het erg leuk om de verhalen te lezen. Gr
  2. Bart en Retty.🌸:
    Ha Betty en René
    Wat gaat dat snel voorbij en wat een mooie en leuke verslagen hebben wij van jou mogen lezen. Nu weer lekker in je eigen bedje en terug kijken op deze reis.Welkom thuis in dit natte kikkerlandje.Ben benieuwd naar de foto's,gauw weer een etentje afspreken,met bordje op schoot dit keer! groetjes van ons
  3. Elsbeth:
    15 oktober 2013
    Welkom thuis. Het zal best tegenvallen om weer in het koude, natte en krappe Nederland terug te zijn. Geniet na van de mooie indrukken die je hebt opgedaan. Ik ben benieuwd naar de foto's en hoop deze t.z.t. te mogen bekijken.
  4. Hanneke:
    WELKOM THUIS!!!!
    Wat een omschakeling zal dat zijn voor jullie, vies weer en weer aan het werk. Nu word je weer geleefd. Maar jullie kunnen volgens mij terugkijken op een fantastische ervaring met Afrika.
    Bedankt voor al jullie reisverhalen, wij hebben ervan genoten!
    Liefs, tot gauw weer x. Hanneke en Jos
  5. Marjan:
    20 oktober 2013
    Welkom thuis !
    Dat was een super vakantie zo te lezen : ))
    Leuke verslagen en mooi beschreven
    Tot gauw