Een dagje Bluff

15 oktober 2015 - Bluff, Utah, Verenigde Staten

Vandaag de omgeving van Bluff gezien. Op aanraden van de serveerster en de eigenaar van het restaurant van het hotel. Eerst naar Gooseneck state park gegaan. Daar zagen we het grillige kronkeling van de San Juan Rivier. Schitterende uitzichten , en voor ons Nederlanders gratis entree.  Daarna door gereden naar natl bridges monument. Onderweg daar  naar toe  een  steile wand met de auto op moeten klimmen. Deze was gesloten voor vrachtauto's , rv en caravans . Bij het rijden van de weg was logisch waarom.  Gravel weg met haarspelden. Aangekomen bij het Park. Wederom een geweldige natuur met natuurlijke bruggen. 3 stuks hebben we gezien. Na zo'n 2 uur rond gereden te hebben, door gereden zoals geinstrueerd naar Blandings, . Onderweg waren er Anazasi wonigen in de berg wand. Was een kleine wandeling, rene, raimo en dixie hebben hem uitgelopen. Ik ben gestopt voor de laatste klim en afdaling. Voelde me niet op mijn gemak op mijn slippers. Volgens de andre heb ik niet veel gemist. Ik vind van wel. Daarna weer naar ons hotel gereden, onderweg nog wilde kalkoenen gezien. Even lekker gezwommen, net gegeten, het is nu 21.30 uur en we vallen om van de slaap

1. Cora:
    16 oktober 2015
    Heel leuk al die verhalen te lezen. Zie het ,nou ja bijna dan, helemaal voor me.Geniet ze ! Groetjes aan allen.
  2. Siegie Anke:
    16 oktober 2015
    Klinkt geweldig allemaal! En Wat heeft Betty nu geleerd.altijd wandelschoenen in de natuur aan!
  3. An natter:
    16 oktober 2015
    Even testje want oma maakt er een zooitje van....
  4. An natter:
    18 oktober 2015
    Ja Betty het ging mis met het versturen wij vinden het heel leuk om de verslagen te lezen jullie hebben al heel wat gezien geniet er van en heel veel groetjes pa en ma