Van Hanksville naar Richfield

17 oktober 2015 - Richfield, Utah, Verenigde Staten

Vandaag via Capitol Reef naa Richfield gereden. Maar eerst op verzoek van Dixie naar Goblin State Park.. Volgens Tripadvisor een aanrader. En ja,ze hadden gelijk. En dat dachten ook nog honderden anderen. Een omschrijving kan ik er eigenlijk niet van geven. Door de erosie waren er  allerlei gedaanten ontstaan, waardoor een doolhof was ontstaan.  Heel veel kinderen waren er aan het spelen, verstoppertje e.d. . Je mocht tussen de Goblins doorlopen en klimmen. Toen wij aankwamen was het druk. Toen we weg gingen was het nog veel drukker. Valt niet veel over te vertellen, wederom een schitterende weg , Amerika heeft zo'n afwisselend landschap. Het ene moment waan je, je  op een zee bodem, zo ziet de grond er uit. Volgende moment zit je op 2500 mtr hoogte met alkemaal rode kliffen om je heen. Dan lijkt het weer of  er langs de weg beton gestort is en in allemaal paars tinten geschilderd is. Zo enorm afwisselend  was deze weg . Helaas heeft het de gehele dag gemiezerd. Vandaar dat we ook doorgereden zijn naar een jets grotere plaats.  Zijn er betere hotels met ern zwembad en wat meer eetgelegenheden. We hebben dan ook vanavond Chinees gegeten. Wel is waar binnen no-time weer buiten 45 minuten. Maar dat is Amerika. Toen nog even de stad verkent en nu lekker op bed tv kijken. Morgen is kijken wat we dan gaan doen.