Van Page nast Bluff

14 oktober 2015 - Bluff, Utah, Verenigde Staten

Vandaag een veschrikkelijke mooie route gereden, van het ene landschap naar het andere. Een aanrader. Vanmorgen uit Page gereden. Eerst na tturlijk nig ff gezwommen, ontbeten , de route uitgezet en een hotel geboekt, want hrt zelfde als gisteren . Dat zou ons niet meer gebeuren.  Heel mooi hotelletje gevonden in Bluff, la Posada Pintada. Zag et heel mooi uit. Uitzicht op de Canyonlands . Kon niets merr fout gaan.

eerst nog even ern past boodschappen gedaan in de Walmart. Tig topjes gekocht voor 1,69 . Kon ik niet laten liggen.   Toen  door gereden naar Kayenta, heel afwisselende weg. Bij Kayenta eerst ern poging gewaagd voor een kop koffie, maar ijdele hoop nergens iets te vinden. Alleen overal een grote puinhoop . Zonde hebben die Indianen eindelijk iets wat ze zouden kunnen uitbuiten, maken ze er een puinhoop van.  Vanuit Kayenta door gereden nasr Monument Valley. Goh wat is het daar mooi.  Bij het visitors center aangekomen stonden er heel veel auto's waar je rondritten mee kon makren. Ik dacht dat het gratis was , maar daar had ik me in verhist. De kleine rond rit van 2,5 uur was minimaal 50,00 dollar per persoon, de lange van 4 uur 95 dollar. Koopje dus voor 4 personen. We zagen ook dat je op eigen gelegenheid deze korte rond toer kon maken. Zo ge zegd zo gedaan. Ikheb er van genoten. Tig foto's gemaakt. Op een gegeven moment stond op een rots toch wel stukje van ons vandaan een Cowboy met pasrd. Net te ver voor de gewone lens. Dus de grote snel gepakt.  Da t is het voordeel van 2 camera's meenemen. Foto's kunnen nemen en meteen begon de camara al te stotteren, stom stom stom, geen sd kasrt in de camera. Weer foto ''s opnieuw genomen.  Even later ern error op de camera, sluiter kaduk. Gelukkig nog mijn eigen fijne camera.. Daar de sd kasrt vol geschoten. Zat me echt mee. Na  zo'n 2,5 uur zelf rond gereden te hebben, met Raimo als chauffeur, weer aangekomen  op  het start punt. Net zolang dus als de rondtrip. De uitgebreide konden we niet doen, omdat we niet bij de arches mochten komen. Dit halen er nog wel een keer in.

De rit vervolgd naar Bluff, een rit met een overgang naa de Canyonlands. Wederom een aanrader.  In Bluff aangekomen meteen op zoek gegaan naar ons Hotel. Bij aankomst bleek er iets fout te zijn met onze kamer, en zijn we overgeboekt naar de Desert rose inn. Een veel mooier hotel, en dat is zwakjes uitgedrukt. Hebben dus ook maar meteen voor morgen hier geboekt. Er is hier zoveel te zien en te doen.

liggen nu op bed lekker te dommelen en te genieten van de mooie kamer.

morgen naar de Valley of the Gods , of nasr de rotstekeningen. We zien wel

1. Hanneke:
    15 oktober 2015
    Een geweldige dag gehad jullie met als sluitstuk een omboeking waar je geen spijt van hebt en of erg hoefde te vinden. Xx Hanneke
  2. Den&Wen:
    15 oktober 2015
    Geef die onhandige camera's anders gewoon aan zo'n arme indiaan.... Gebruik je zelf je mobieltje, veel makkelijker.... Klinkt goed verder, have fun en groetjes uit Druten Canyon !