Een dagje gewoon niets

5 augustus 2014 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Vandaag de gehele dag gewoon niets gedaan. Vanmorgen om 9.00 uur ontbeten,want........, we hadden afgesproken om 10.00 uur te gaan paardrijden. Ja, ja ik heb weer eens op een paard gezeten en het ging wonderwel goed. Samen met Mikael en Mathilde. De rit die we gemaakt hebben was mooi, maar veel dieren hebben we niet gezien. Wat duikertjes en wat herten. Na het uurtje weer terug gekomen en de gehele dag verder niets gedaan. Alleen in zonnetje zitten. Later op de middag even naar de wimpy's geweest.  Een cappuccino gedronken en wat calamari's gegeten. De calamari's waren niet voor herhaling vatbaar de koffie wel. Morgen gaan we op weg naar Port Alfred, geloof ik, we hebben een lange rit voor de boeg.  Die voornamelijk langs de kust lijkt te gaan. Vroeg op dus.

1. Jos en Marianne:
    5 augustus 2014
    Lekker rustig dagje is ook wel eens fijn. Heerlijk genieten. Voor morgen, succes met de lange rit en veel plezier. Groetjes
  2. Hanneke:
    5 augustus 2014
    Oh toch lekker even een keer dagje niets doen.Maar jullie hebben toch meer gezien dan ik op een werkdag hoor. Moest wel even opzoeken wat duikertjes waren en calamari's maar dat weet ik nu ook. Jullie zien zoveel, geweldig,lijkt wel of je de hele vakantie in een dierentuin verblijft.Goede rit morgen en weer genieten! Xxxx Jos en Hanneke
  3. Elsbeth:
    5 augustus 2014
    Een dagje rust is ook wel eens lekker toch. Geniet ervan.
  4. Marjan:
    6 augustus 2014
    Heerlijk je verhalen aan ut lezen vanaf m'n bedje bij het zwembad