Wildebees , hluhluwe

4 augustus 2014 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Gisteravond helaas geen foto's gemaakt van het dansfestijn, maar jullie hebben wat gemist. Mikael, Vincent en Mathilde hebben meegedanst en waren ontzettende pummels vergeleken bij de dansers, maar ik mag niets zeggen, ik wilde niet  en zij hebben het toch maar gedaan. De dansers waren trouwens gewoon het personeel en niet traditioneel gekleed, maar toch was het heel,leuk. Vandaag zijn we naar het hluhluwe imfosy park geweest, helaas weinig dieren gezien, in elk geval niet zo veel als vorig jaar. Het was alleen jammer dat ze heel veel hebben plat gebrand, waardoor er erg weinig te zien was. We zijn een andere ingang ingegaan dan vorig jaar en geen plattegrond te vinden. Alleen toen we pas Hill top waren was er wel een zeer uitgebreide te vinden. Met alle parken in de buurt en alle dieren en vogels die er in de parken te vinden was. Alleen aan het einde van onze route, hebben we veel neushoorns en buffels gezien. Dit heeft alles weer ingehaald.

vanmorgen werden we trouwens wakker door neushoornvogels, wat een herrie maken die beesten. Misschien morgen ook weer.

helaas kunnen we nog geen foto's bijvoegen, want we hebben maar een beperkte internet , misschien in de volgende plaats

1. Jos en Marianne:
    4 augustus 2014
    Zo, de jeugd had lef. Leuk hoor. Weer een mooi verslag. Voor straks welterusten en morgen weer een mooie dag en wie weet gewekt door de neushoornvogels. Groetjes Jos en Marianne
  2. Maria en Tom.:
    4 augustus 2014
    Hoiiii allemaal. Wat een leuk verslag weer. Vind het wel leuk dat die twee meegedaan hebben, verbaasd mij niks :-). Heel veel plezier en geniet ervan allemaal.
  3. Elsbeth:
    5 augustus 2014
    Ook een bekende plek waar ik geweest ben, maar toen waren er ontzetten veel olifanten en jonkies.
  4. An natter:
    7 augustus 2014
    Dat was een heel groot verslag leuk hoor jullie maken leuke dingen mee leuk om te lezen wij hebben ook steeds mooi weer geniet er van Gr. Pa en ma