Druk druk druk druk

8 oktober 2015 - Bergharen, Nederland

Afgelopen zaterdag 3 oktober hebben we besloten om toch maar met Dixie en Raimo mee te gaan naar Las Vegas. Wat voor drukte  en geregel dit zou hebben, had ik van te voren niet geweten.  Nu 8 oktober om 17.30 uur moeten we nog beginnen met verzamelen en inpakken. Gelukkig maar voor 2 weken en gelukkig kun je in de VS zo veel spullen kopen , dat te weinig kleding geen probleem zal worden. Waarschijnlijk te veel mee nemen word een groter probleem. Morgen om 6.00 uur uit bed, Mikael en Mathilde die dit jaar de leiding over Horssen krijgen gaan niet mee.  Maar Mikael brengt ons wel weg. Geluksvogel. Morgenavond/nacht aankomst in La Vegas . Word een lang dagje

5 Reacties

  1. Esmée:
    8 oktober 2015
    Oh wat leuk Betty dat je verslagen gaat maken! We vinden het zo fijn dat jullie meegaan. Het wordt ongetwijfeld een heerlijke en hopelijk onvergetelijke vakantie. Dix kan zich geen beter reisgezelschap wensen! Alvast fijne vlucht en heel veel plezier toegewenst!!! Groetjes, Rob en Esmee
  2. Hanneke:
    8 oktober 2015
    Lieve Betty en René.
    Wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie op vakantie gaan. Een hele goeie reis en een onvergetelijke vakantie!! Leuk om jullie weer te volgen! Liefs Hanneke
  3. Bart en Retty.🌸:
    9 oktober 2015
    Ha zussie, Wat fijn voor jullie even weg van alle drukte! Ga lekker genieten met elkaar en heel veel plezier xx.
  4. Cora:
    9 oktober 2015
    Leuk voor jullie. Hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Heel veel plezier met jullie viertjes. Groetjes voor allemaal. xxx
  5. Siegie Anke:
    9 oktober 2015
    Wat leuk ! Genieten samen! wij Zion benieuwd Naar Jullie belevenissen..