Druk druk druk druk
8 oktober 2015 - Bergharen, Nederland
Afgelopen zaterdag 3 oktober hebben we besloten om toch maar met Dixie en Raimo mee te gaan naar Las Vegas. Wat voor drukte en geregel dit zou hebben, had ik van te voren niet geweten. Nu 8 oktober om 17.30 uur moeten we nog beginnen met verzamelen en inpakken. Gelukkig maar voor 2 weken en gelukkig kun je in de VS zo veel spullen kopen , dat te weinig kleding geen probleem zal worden. Waarschijnlijk te veel mee nemen word een groter probleem. Morgen om 6.00 uur uit bed, Mikael en Mathilde die dit jaar de leiding over Horssen krijgen gaan niet mee. Maar Mikael brengt ons wel weg. Geluksvogel. Morgenavond/nacht aankomst in La Vegas . Word een lang dagje


Wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie op vakantie gaan. Een hele goeie reis en een onvergetelijke vakantie!! Leuk om jullie weer te volgen! Liefs Hanneke