HoustonNa na

9 oktober 2015 - Bergharen, Nederland

Na een vliegreis van dik tien uur zitten we nu in Houston.  We zijn om 15.00 uur aangekomen, of te wel 21.00 uur bij jullie . De temperatuur was zo'n 26 graden. Erg bewolkt en we zien dan ook den zwak zonnetje. Door de douane heen komen was een heel gedoe, er waren er maar 6 pf 7 open en tig  honderd pasagiers. Gelukkig moeten we 5 uur wachten want anders hadden we het niet gehaald. Zeker 1,5 uur in de rij gestaan en toen nog weer de tassen halen  en weer inchecken. Lekker net een kop cappucino gedronken , was ik wel even aan toe. En nu nog 2 uur wachten voordat we naar Las Vegas gaan.  We zullen daar om 21.00 uur landen. Of te wel 04.00 nederlandse tijd.  Heb ik geen last van, ben zo'n nachtbraker.

1. Hanneke:
    10 oktober 2015
    Inmiddels goed aangekomen in Las Vegas? Niet al het vakantiegeld in 1keer opmaken hè bij het gokken in las Vegas!
    Of je wint zoveel dat je nog een vakantie erachteraan kunt plakken. Veel plezier!!! Xx Hanneke
  2. Mikael:
    10 oktober 2015
    Ja hanneke ze zijn goed aangekomen.
    Uur of 6 Nederlandse tijd geloof ik
  3. Elsbeth:
    10 oktober 2015
    Fijne vakantie. Geniet ervan. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    Groetjes, Elsbeth
  4. Siegie Anke:
    10 oktober 2015
    pfff wat een lange reis! nu kan het genieten, ontspannen beginnen. hoe gaat de reis er verder uitzien? beginnen in Vegas en dan?????
    gr