Williams

12 oktober 2015 - Bergharen, Nederland

Vandaag maandag 12 oktober zijn we in Williams aangekomen, net voor de Grand Canyon. 15  jaar geleden zijn we hier ook geweest,. En er is niets veranderd . Alleen veel meer huizen, hotels, restaurants en al zo niet meer. Van morgen uit las Vegas vertrokken. Dix en Rai moesten  nog een dollar vergokken en ja hoor 10 dollar winst door Dix.  Onderweg eerst naar de Hooverdam geweest. Ook daar was het iets toeristischer geworden. Visitors centrum, speciale parkeergarage, guided tours en zo al niet meer. Gedenktekens en grote brug om het nog eens beter te kunnen zien.  Nee, er niet beter op geworden. Al snel de auto weer gepakt en doorgereden naar Kingman.   Tuurlijk daar ook groter geworden, maar dat kan niet anders. Het oude stadje was niet veranderd.  Toen route 66 genomen tot aan Selingman, daar een stop gemaakt bij ern cafeetje waar een stel oude knarren muziek maakten. Er was er een van 95 bij. De anderen deden niet veel voor hem onder. De muziek was niet van een hoog caliber, maar het klonk erg leuk en het sfeertje deed het hem.

Nu zitten we rond een kampvuur, chocolade melk te drinken en luisteren we naar een gitarist die veel beter is dan die oude heren. Het begint sl donker te worden en ook al koud. Maar dat mag de pret niet drukken.  Zo meteen gaan we naar het stadje lekker eten.

1. Hanneke:
    13 oktober 2015
    Weer gezellig om al jullie belevenissen te lezen. Ik zit er weer helemaal in. Beetje aan de tijd gewend inmiddels. Lijkt mij idd lastig. Veel plezier vandaag weer!! Liefs Hanneke