The look out

8 augustus 2014 - Port Alfred, Zuid-Afrika

We zijn aangekomen in Port Alfred, helaas zwaar bewolkt, maar wat een uitzicht hebben we. De heren zitten op het terras, met zwembad, met een sigaartje te genieten.

het huis waar we nu zitten heet the look out en dat klopt ook. We kunnen over heel Port Alfred uit kijken .  De reis er naar toe ging snel, maar 4,5 uur er over gedaan. Onderweg zijn we gestopt bij Kids Beach, wat gegeten en genoten van het uitzicht in het zonnetje. In de zee zwommen de dolfijnen vlak langs de kust, die hebben we dus goed kunnen zien. Helaas waren de walvissen weer even te ver van de kant af. Morgen naar Addo , jammer genoeg want hier kun je, je wel enkele dagen vermaken.

1. Elsbeth:
    8 augustus 2014
    Leuke verhalen allemaal. Veel plezier in Afdo Elephant park. Genoeg olifanten zul je daar aantreffen en hopelijk ook veel jonkies, maar dan moet je voorzichtig zijn.
    Ben zelf in Port Elizabeth geweest, niet in Port Alfred, maar de kust is daar inderdaad erg mooi.
  2. Jos en Marianne:
    8 augustus 2014
    Hallo allemaal,
    Misschien voor jullie avontuur voor morgen: een Dafje huren. Die gaat achteruit net zo hard als voor uit.

Geniet nog even van deze mooie plek. Veel plezier morgen en wees lief voor de olifanten.

Groetjes Jos en Marianne