Naples

23 maart 2017 - Naples, Florida, Verenigde Staten

gisteren zijn we van Key West naar Naples gegaan. Na een uitgebreid ontbijt en een flinke rond wandeling in Key West , waar we op zoek zijn gegaan naar het meest zuidelijk puntje van Amerika. Wat we uiteindelijk ook gevonden hebben.  Zijn we weg gereden naar Naples. Wat betreft dat meest zuidelijke puntje. Het is niet het meest zuidelijk puntje, daar kan je niet komen omdat er een Marine basis zit. Oplichterij dus. Toen de daar aankwamen stond er een gigantische rij te wachten van mensen die op de foto met de boei wilden. Wij dus niet.  Dacht wel dat dit meer in het Centrum van Key West zou zijn. Maar niet dus. Werd dus een flinke wandeling, raakten de weg kwijt. Ging lekker dus. Om 13.30 reden we weg. Onderweg ergens heel lekker gegeten. Ik een kreeftsandwich, René zoals gewoonlijk krab. Dixie een garnalen sandwich en Raimo een steak sandwich. Was allemaal erg lekker. Prachtig uitzicht op de vishaven, waar pelikanen rond zwommen en heel veel Tarpons, van jong naar oud. Tenminste dat denk ik. Misschien beter gezegd van klein naar groot. Aangezien we een hele reis te gaan hadden, konden we geen uren zitten. De weg over de Keys was verder eentonig. Maar de weg door de Everglades, was niet veel beter. Wel heel veel alligators gezien. En ook nog een paar herten. Wat toch vrij zeldzaam is.  Het landschap wat we gezien hebben was van een soort priarie landschap tot swamps. Heel apart. De reis naar Naples was lang, vooral omdat we niet zo hard konden rijden. En we kwamen dat ook om +|_ 8 uur aan in Naples en moesten toen ook nog een hotel zoeken. Bij het eerste hotel was niemand te zien. Dus maar doorgereden. Toen bij een Best Western aangekomen. Deze hadden nog kamers vrij. Na veel onderhandelen van René hadden we een tientje meer een suite met z'n 4en.  Spulletjes uitgeladen en toen gaan eten. Sushi. Was erg lekker. Na het eten naar bed gegaan. Een echt uitgaans leven in Florida hebben we wat dat betreft niet kunnen bespeuren