Onze belevenissen in Las Vegas

12 oktober 2015 - Bergharen, Nederland

Vrijdag avond zijn we laat in las vegas aangekomen. Na het ophalen van onze auto wat al raar verliep. We hadden de auto bij dollar rent gehuurd, bij aankomst earen de suv's op . Miesten enige tijd wachten en toen kregen we een Chevolet Traverse. Een knoert van een auto. Maar de auto waar we recht op hadden, werd vlak voor onze neus aan iemand anders gegeven. We hebben een kooiere terug gekregen, dus geen probleem.  Naar het hotel rijden was een groter probleem, hoewel we er toch al een keer geweest waren, was de weg terug vinden een groter probleem. 3 x zijn we langs ons Hotel gereden, voordat we juiste afslag hadden. Zelfs de snelweg zijn we op geweest. Eenmaal ingechecked  heerlijk geslapen. Volgende morgen niet eens vroeg wakker en lekker uitgeslapen ontbeten. Toen besloten om even naar de Walmart te gaan , voor het aanschaffen van een koelbox, tomtom en een wegenkaart.  Alles van de buitenwijken van Las Vegas gezien, maar geen Walmart. Uiteindelijk gevraagd  en erntje gevonden. De boodschapprn waren snel gedaan , behalve de wegenkaart. Is het seizoen niet werd moj verteld. Uiteindelijk een gevonden bij een benzine station.  Uit 2013, de eegen zullen wel niet zo veel veranderd zijn. Neemik aan.  De rest van de middag zouden we in het zwembad door brengen. Rene was alleen in slaap gevallen op de kamer, dus dasr kwam niet zo veel merr van. Om 19.30 moesten we Rai en Dix van het vliegveld halen, maar konden de weg naar het vliegveld niet vinden, maar wel de  Walmart die we zochten, net op tijd de vliegveld gevonden . De jongen stonden al op ons te wachten. Na snel gegeten te hebben bij de Outback zijn Rene en ik de Strip afgegaan en Rai en Dix gaan slapen.  We zijn tot Caesar Palace gekomen. En waren om 1.00 uur in het Hotel. De volgende dag eerst lekker gezwommen. Rai en Dix ook hotels gaan kijken. Smiddags besloten om alvast maar naar de outlet te gaan.  De jngens opgebeldof ze mee wilden. We moesten ze op halen bij Caesars palsce. Het duurde even voordat we daar weer waren. Ook tig kerr fout gereden. Savond bij ern pizza boer gegeten, was niet te vreten. ( vondrn wij)  hebben ook niet hoeven tebetalen. Wederom vroeg naar bed gegaan. Nog niet helemaal aan de tijd gewendgeraakt