Vervolg graaff reinet

28 september 2013 - Graaff-Reinet, Zuid-Afrika

Rene zag het eerst niet zo zitten om daar naar toe te gaan, maar vond het achteraf toch wel erg leuk, ook was er een fossielen museum. Erg amateuristisch, maar wel interessant er werd precies uitgelegd hoe een opgraving gedaan werd, we gingen ook naar zo'n veld en zagen aar de botten liggen. Die moesten allemaal nog uit de grond/ lees rivierbedding gehaald worden. We hebben er bijna 3 uur rondgehangen.

En nu zitten op aanraden van Siegie hier in Graaf Reinet, in het zelfde hotel als zij. Prima keuze Sieg. Morgen gaan we naar de. vallen of Desolation , want aangezien het morgen zondag is, is er hier verder helemaal niets te doen.

Ik houd jullie op de hoogte. Ik heb trouwens geprobeerd om weer foto's naar diverse mensen te sturen, maar dat lukt nog niet zogoed.

1. Bart en Retty.🌸:
    29 september 2013
    Ja hoor, de foto's zijn binnen,prachtig allemaal!
    Hoe lang hebben jullie nog? Blijf lekker genieten van al dat mooi's! xx
  2. Hanneke:
    29 september 2013
    Nou echt, jullie maken veel mee!!Jullie kunnen straks een boek schrijven....en Betty jij schrijft zo leuk en gedetailleerd dat je het gevoel hebt dat je er zelf bij bent.
    Fijne zondag bij de Vallen of Desolation.Weet niet wat het is maar dat zal ik wel uit het volgende reisverhaal op kunnen maken.
    Liefs, Hanneke en Jos