Wilde diere

28 juli 2014 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

We hebben wel WiFi, niemand had dit verwacht. Maar ik kan jullie wel op de hoogte houden van onze belevenissen. En die waren er.....

gisteren aangekomen en onderweg hier naar toe veel gezien, helaas hebben we niet altijd stil gestaan om te fotograferen. Hadden we dat maar wel gedaan, want met de safari's  en we hebben er nu 2 gehad en we hebben haast niets gezien.  3 neushoorns en een olifant en wat klein wild. Dus ook niet veel foto's gemaakt.

Het boomhuis  is wel erg mooi en we hebben een geweldig uitzicht er horen heel veel dieren rond te lopen en die lopen er ook wel maar dan alleen snachts. Vannacht hebben we bezoek gehad van olifanten gnoe's hyeana's en ik heb begrepen ook leeuwen. Maar vanmorgen om 6.00 uur was hier niets meer van te zien.

Ik zit nu lekker aan een ontbijtje, die niet helemaal maag vullend was. Vincent en Raimo hebben alles opgegeten wat er maar te vinden was. Worstjes, en zelf bonen in een soort tomatensaus.

we gaan nu een wandelsafari maken hopen dat, dit beter word

1. Elsbeth:
    28 juli 2014
    Jammer dat jullie zo weinig dieren hebben gezien. De gidsen weten meestal wel waar ze te vinden zijn. Ik heb destijds juist heel veel van de big five gezien. Ook jonge dieren. Wellicht is de wandelsafari wat spannender.
  2. Jos en Marianne:
    28 juli 2014
    Gaaf joh, hoeven we hier niets te missen in Druten. Hopelijk voor jullie een spannende loop safari. Veel plezier. Groetjes Jos en Marianne