Meer wilde dierenn.

28 juli 2014 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

De wandel safari: 2,5 uur door de Bush Bush lopen, warm, en geen dier gezien. Wel een paar dooie. Waaronder  een giraf en een impala.

de lunch was wederom karig en al onze heren hebben honger gehad. Zonde als je zoveel geld betaald. Dit zelfde geld voor het avond eten en daarom heeft Rene besloten om hier een klacht over in te dienen. De avond safari was geweldig, we hebben olifanten , wilde honden , natuurlijk impala's, Bush baby's en als kers op de taart een leeuw . We hebben  hiervan gemaakt veel foto's ,Mikael, Mathilde, Rene en ik . De gidsen waren erg blij dat ze weer wat wild gespot hebben. (Wij ook) zodat onze avond niet meer stuk kon. Vanavond onze laatste avond hier. Voor Mikael hoeft het niet meer zo in een luxe tent slapen. Die afgelopen avond niet kunnen slapen omdat hij allemaal dieren geluiden hoorde. Moet ie maar ff aan wennen. RAI en en Vincent hebben prima geslapen maar gaan geloof ik wel vroeg naar bed toe. Morgen weer een ochtend safari om 5.45 uur.

1. Jos en Marianne:
    28 juli 2014
    Gelukkig dan toch veel dieren gezien. Klinkt allemaal geweldig weer. Voor morgen een mooie dag met hopelijk veel dieren. Groetjes van ons.
  2. Siegie Anke:
    28 juli 2014
    Als jullie nu gewoon een infrarode bril(len) hadden meegenomen ,was er niets aan de hand geweest en had je vannacht veel wild gezien en had Michael overdag kunnen bijslapen :)
  3. An natter:
    29 juli 2014
    Jammer dat jullie honger hebben gehad echt Afrika hè maar gelukkig veel dieren gezien hier gaat alles naar wens en hebben genoeg te eten en genoeg dieren Gr. Pa en ma
  4. Bart en Retty.🌸:
    29 juli 2014
    Volgende keer zelf maar een beest schieten en op de bbq dan maar! Lekkere giraffe erop??? ;)
  5. Nel van veenn:
    29 juli 2014
    Fijn dat jullie zo veel dieren zien, ik hoop,alleen dat Het eten wat beter word ik werd vanmorgen vroeg uit bed gebeld door de prikmevrouw.gr Ma