Wildebees lodge, hluhluwe

3 augustus 2014 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Vanmorgen zijn we vroeg uit the Ghost Mountain Inn vetrokken en dat hield in dat we ook heel vroeg hier in Hluhluwe waren. Ook de lodge was heel snel gevonden, snel ingechecked en een extra voor Raimo geregeld. Na dit gedaan te hebben zijn we op weg gegaan naar St. lucia. Dit lag een zee. We hadden gehoopt op een echte badplaats, maar niets van dit alles was waar. Wel overstekende nijlpaarden en daar werd ook voor gewaarschuwd. Eenmaal bij zee aangekomen, had Raimo heel snel de boxer alleen nog maar aan en dook in de Indische Oceaan. Mikael en Rene volgden al heel snel zijn voorbeeld. De heren hebben heerlijk gebadderd, Vincent, Mathilde en ondergetekende bleven op de kant, want we hadden geen badkleding bij ons en ook niets om daarna aan te trekken. Maar onze tijd komt nog wel. Het water was trouwens heerlijk, lekkerder dan in de zwembaden die we tot op heden gezien hebben.  Toen ik op het strand stond, stonden er naast mij 2 knullen die we ook gezien hebben in Swaziland. Zijn waren hier ook net aangekomen.. Na het badderen zijn we het dorp in getrokken. Omdat we niet precies wisten waar het dorp lag hebben we het aan een bewoner gevraagd en deze wees ons precies de weg, Rene vroeg ook nog waar je lekker kon eten en dat kon bij de bootclub. Ergens buiten het dorp, volgens de man waren er nijlpaarden en krokodillen te zien. Nu dat klopt, Rene heeft een nijlpaard gezien, wij gehoord en we hebben in totaal 1 krokodillen gezien. Maar heerlijk gegeten. Helaas moet ik zeggen, want om 19.30 uur worden we aan het diner van onze lodge verwacht en we zitten eigenlijk vol van de calamari's, en scampi's , Vincent van de kip schnitzel en toen nog 3 pizza's voor ons allemaal. Vanavond hebben we na het diner Zulu dansen, gaan ze speciaal voor ons doen. Foto's kunnen we niet erbij doen, want we hebben maar 100mb in totaal.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hanneke:
    Hoi allemaal!

Wat een leuke verhalen de laatste dagen, wij genieten hier volop mee.
    Zo leuk iedere keer weer een uitgebreid verslag alleen jammer van foto's.
    Veel plezier met de dansavond!!!
    Liefs Jos en Hanneke
  2. Nel van veenn:
    3 augustus 2014
    Wat eenbelevenissen allemaal fijn dat jullie zo veel zien en er ook nog mooi weer bijhebben.hier is het ook nog steeds mooi weer ik heb foto,s proberen te maken te maken van de kuikens die heb ik bij woord on gezet ik weet niet hoe ik dat moet verzenden gr Ma
  3. Jos en Marianne:
    3 augustus 2014
    Hallo allemaal, leuk wat jullie allemaal meemaken. Kijk elke dag uit naar het verslag. Fijn dat jullie zoveel zien. Veel plezier en tot het volgende verslag.
  4. Marjan:
    4 augustus 2014
    Ja die DANS foto's zit ik wel op te wachten hoor hahahaha
    Heel leuk verslag - blij dat jullie genieten, wij vertrekken vannacht richting San Gimignano :) ik ga jullie missen daar ;( en zijn over 2 weekjes weer thuis - dan gaan we gauw weer een date plannen :)
    Ik heb Ome Ton net nog gesproken - effe checke of alles goed gaat daar en hij had weer praatjes dus alles A OKAY
    Veel plezier nog en ik lees de rest van je verslag in Italia weer verder.... CIAO
  5. An natter:
    5 augustus 2014
    Het mooie weer kan hier niet op wij zijn de hele dag lekker buiten ook het eten en smullen van yoghurt met bramen ik ben gisteren met Dennis met de hondjes wezen zwemmen geniet en vele groetjes van ons
  6. Elsbeth:
    5 augustus 2014
    Aah Zulu dansers, leuk om te zien, vooral met die speciale kledij. De schreeuwen erbij en de atrributen, een leuk sfeertje.
    St. Lucia ook een bekende naam, wel doorheen gereden.